[email protected]

God kväll va? :)

2009-01-03 22:57:26
Hejsan, vad händer en sånhär lördagskväll? Själv gör jag ingenting typ, lyssnar på musik och sjunger, sen sitter lite här och fixar mat. Känns hur tråkigt som helst, det är ju lördag liksom, men ändå känns det som en tråkig söndag. Jaja, sen ska jag i alla fall gå en promenad, om jag orkar alltså, klockan är ju elva faktiskt. Men jag har ju som nyårslöfte att promenera några gånger i veckan och det ska jag se till att fixa :) Hur går det för er med era nyårslöften då än så länge, om ni har några det vill säga? 

Idag har jag i alla fall inte gjort så mycket, vaknade ju rätt sent så det blev chill hela dan. Har kollat på film, Barbie då ja, gulligt va? :) Sen har jag bara suttit här och gjort ingenting, vilken lördag va? Nej men är ändå pyttelite förkyld och har pyttelite ont i halsen så det skadar ju i alla fall inte och stanna hemma, för en sak är säker, jag tänker då inte bli sjuk igen!

Min brossa gick precis så det är bara jag och paps hemma, så nu ska jag springa runt här, sjunga och ha hur kul som helst... ;) Nej inte riktigt kanske, men puss på er ♥



Kommentarer
jocke

haha du gillar barbie va?

2009-01-04 02:23:19
idamelin

snaaaaaaaaaaaart hemma så kan vi gå promenix (:

2009-01-04 11:17:16
Hanna

Vars har du köpt tröjan du har på bilden?

Jättesnygg!



Kramar :)

2009-01-05 02:40:56
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0