[email protected]

God morgon :)

2009-01-12 07:21:04
Hejsan allihopa, nu är jag vaken. Är ganska trött men jag piggnar nog till så småningom. Tänkte äta frukost nu och samtidigt som jag äter även plugga lite :) Som sagt så börjar jag 09.10 så nu har jag all tid i världen, eller det känns så just nu i alla fall, men det kommer säkerligen bli så att jag kommer få stressa senare i alla fall. Nej men jag har ju nästan två timmar på mig så det blir ganska chill. Innan gick jag alltid upp en timme innan skolan började, fattar verkligen inte hur jag hann det, fast visserligen så hann jag aldrig äta frukost då. Och frukost är ju den viktigaste måltiden på hela dan, sägs det ju i alla fall. Men hur ska man annars orka med hela morgonen tills man ska äta lunch? Så glöm inte äta frukost(!). Jag är redan hungrig liksom, men nåja vi hörs senare, puss :)


Kommentarer
Oliver

Haha ok jag ska nog också äta frukost ;D :P du gjorde så jag kom ihåg det :D tack (A) du e söötast :$ :D <33

2009-01-12 07:26:33
Sandra

Fin topp!!

2009-01-12 17:48:08
URL: http://snuttaan.blogg.se/
Mattias

Mycket söt flicka =D

2009-01-12 22:14:43
Anonym

hejhej jag gillar din blogg, läser den varje dag typ o nu gick jag tillbaka lite! ;ddd

du är skitfin på denhär bilden, gillar den grymt mkt! :)<3

2009-08-09 20:12:07
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0