[email protected]

God morgon :)

2009-01-29 06:40:05
Idag har jag vanligt vänlig mot mig själv, jag gav mig själv en sov morgon på en kvart! Så idag gick jag upp kvart över sex, istället för hel. Tänkte bara blogga nu en snabbis och sedan äta lite frukost.

Hur mår ni idag då? Själv så mår jag ganska bra, är lite trött och hungrig men förövrigt så är det ganska bra :)

Idag är det torsdag och dagens planer ser ut såhär:
• Äta, sminka mig och klä på mig.
Fia kommer hit och sedan går vi till skolan.
• Skriva ut en ledighetsansökan och göra om gymnasievalet.
• Ta bussen till rosenholm och ha hemkunskap.
• Lämna ledighetssansökan och gymnasievalet.
• Sola.
• Göra flexibla studien.

Så här ser dagen ut ungefär, eller ja det återstår ju att se :) Men vi får väl se hur det blir!

Något som jag ska göra nu är i alla fall att äta frukost, så puss på er :)
Vi hörs senare!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0