[email protected]

Godkväll :)

2009-01-25 01:12:24
Hej på er allihopa :) Nu sitter jag här i Fia's säng igen, lucky me va? ;) 

Ikväll så har vi varit hemma och Fia och inte gjort något särskilt, sedan gick vi världens längsta kvällspromenad. Först gick vi till stattis och köpte glass, sedan hem till Fia och lämnade glassen och efter det återigen ut och så gick vi en lång runda lite här och var. Så flera km har vi gått och jag är stolt!

Hur har eran kväll varit? Min kväll har varit bra som dålig, glad som sorglig. Men nog om det, nu är det snart läggdags tror jag, klockan är ju trots allt redan ett. Eller ja först så ska vi smeta in våra vackra ansikten i choklad-ansiktsmask, låter spännande va?

Nåja vi hörs kanske senare, det återstår att se, om inte så godnatt på er sötnosar :)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0