[email protected]

Godkväll allesammans!

2009-01-26 22:04:02
Hej på er :) Vad hittar ni på? Själv så har jag precis druckit lite te och ätit scones. Tog även bort mitt smink nyligen och snart så ska jag antagligen sova :) Imorgon börjar jag klockan 08.10, och har jag tur så kommer jag förmodligen inte behöva stressa lika mycket imorgon. Sen får vi verkligen hoppas att Fia tar med min foundation och inte glömmer den, för då blir det inte roligt kan jag lova! I morse när jag skulle sminka mig märkte jag nämnligen att jag inte hittade min foundation och sen kom jag på att jag hade glömt den hos Fia, men som tur väl är så var ju hon hos mig imorse så jag fick låna hennes foundation, typ dagens "räddare i nöden", tack så mycket älskling :)

Men nu ska jag fika klart, vi hörs senare babes <3


Så här söt var jag i alla fall imorse innan jag gick till skolan :)

Kommentarer
sebastian

snygg

2009-01-28 20:01:27
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0