[email protected]

Läggdags snart kanske?

2009-01-18 01:55:07
Hejsan, sitter vid datorn med Fia just nu och jag antar att ni inte är förvånade, blivit lite för mycket dator på sistone känns det som. Men i alla fall, så har vi mysat lite med varsin dator, ätit chips med dipp och druckit läsk, onyttigt, men man får väl unna sig det ibland. Åt ju faktiskt ett nyttigt bröd imorse så det jämnar nog ut sig, sen får vi se till att ta en promenad imorgon, så blir det kanon!  Ikväll har jag även kollat på ett avsnitt av "De tre vännerna och Jerry", det är faktiskt roligt tycker jag :D Men annars har det mest blivit chill vid dator och lite så!

Men nu börjar jag bli lite trött i ögonen alltså, lite allmänt trött också för den delen. Så vi ska säkert sova snart, liksom klockan är snart två och det är inte bra och lägga sig för sent. Vill ju inte vända på dygnet sådära lite halvt när det är skola på måndag. På tal om det, gud vad helgerna går fort.. Dem bara försvinner iväg, imorgon är det redan söndag, hur tråkigt som helst, håller ni inte med?

Usch när jag ändå tänker på skolan, så borde jag nog plugga imorgon, har NO prov på fredag som handlar om ellära, magnetism och så. Nu känns allt sådära jobbigt, har säkert ännu fler läxor och grejer som jag inte vet om..

Nej men nu är jag ännu i tröttare ögonen, så nu säger vi godnatt :)
Vi hörs imorgon, puss på er!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0