[email protected]

Godnatt och sov gott

2009-01-11 22:46:05
Nu har jag kollat på  trollkarlens hemligheter och det var faktiskt intressant. Hann inte ens plugga för jag fastnade vid TVn men imorgon ska jag plugga, det lovar jag (både er och mig själv)! Så om jag på något vis har glömt det imorgon, får ni gärna påminna mig. Och ja justja ni får även påminna mig om att jag ska lämna tillbaka mina avslappningsskivor för det gjorde jag inte idag. Men tillbaka till kvällen, efter jag kollat på trollkarlens hemligheter så har jag även ätit och suttit lite vid datorn :) Men nu får det räcka för idag, ska upp vid sju tiden imorgon (börjar 09.10 så då hinner jag fixa mig i lugn och ro) så om jag lägger mig nu får jag åtminstone några timmar sömn. Vi får hoppas att det inte tar allt för lång tid tills jag somnar bara, men vi håller tummarna (y).

Lägg er inte för sent, och när ni väl ska sova, sov gott :) <3

Kommentarer
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0