[email protected]

Godnatt

2009-01-27 22:49:01
Nu är klockan kvart i elva och jag som skulle lägga mig tidigt ikväll, yey for lillie. Nej usch. Imorgon börjar jag 08.05 så imorgon måste jag upp vid sex, om inte tidigare, för jag måste hinna duscha också. Nu blev det jobbigt helt plötsligt, men jaja vi får se hur det blir med det.

Idag har jag pluggat lite (för er som vill veta), gick till biblioteket as usual :) Var där i någon timme och pluggade lite på musik och så, har nämnligen läxförhör på det imorgon, wish me luck! :D

I helgen ska jag förhoppningsvis också ägna lite tid åt att plugga, jag har lovat mig själv att skärpa mig och jag är på god väg. Halkade efter i början men jag är på g nu, och det känns jättebra.

Nej men gud vad jag måste sova nu, behöver min skönhetssömn you know!

Puss på er och godnatt, vi hörs mer imorgon <33

Visst är jag bara för söt när jag ser så efterbliven ut? :)

Kommentarer
Stephanie Ampel

sötis!

2009-01-28 14:47:55
URL: http://ampel.blogg.se/
Axel

DU ÄR SÅÅ SÖÖÖT

2009-01-28 20:48:30
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0