[email protected]

Gott nytt år!

2009-01-01 03:04:49
Hej allihopa, och gott nytt år på er :) Hur har erat nyår varit? Jag har i alla fall haft kul, men visst blev det kanske inte precis som man tänkt sig, men det blir det ju aldrig så, haha :)

Nu undrar ni säkert vad jag har gjort under dagen/kvällen, om inte så kan ni ju få veta det ändå (snäll som jag är) *blink*. Jag vaknade upp brevid Fia ungefär vid ett tiden, sedan kom Carro och vi åt frukost. Efter det så började vi fixa oss lite smått, satte på lösnaglar, lösögonfransar och lite så, sedan sminkade vi oss, klädde på oss och ja bara fixade oss helt enkelt.
 
När vi hade fixat oss lite så bakade vi tårta som bestod av kladdkaka med grädde och chokladpudding och på var det clementinklyftor och en violpastill i mitten. Den blev faktiskt ganska god, även fast den blev helt misslyckad egentligen.. Okej lite hård var den ju, men whatever, den gick ju att äta i alla fall. Efter tårtbakandet gjorde vi en smaskig bål som vi skulle ha som välkomst drink (alkoholfri), vi hade någon hallon-krusmynta-svartvinbär-cider och la i hallon, jordgubbar och stjärnfrukt, blev superbra :) Därefter kom Sandra och då drack vi ju självklart vår goda välkomst bål.

Samtididigt som vi drack bål så fixade vi oss lite till sedan började vi laga mat, fläskfilé och potatiskrocketter med bearnasiesås. När maten var klar så åt vi självklart, och det var hur gott som helst. Kvällen fortsatte med buzz, sjunga singstar, äta tårta, Sandra gick och Måns kom och lite så.

 Vid tolvslaget gick vi ut en sväng och kollade på lite raketer. Men jag fick ingen puss vid tolvslaget, hur sorgligt som helst alltså :( Eller jo en av fia, haha, men ah.. I alla fall, när vi kom in sen så kollade vi bara lite på TV, chillidillade, spelade spel, men nu har jag en fruktansvärd huvudvärk men Fia, Måns och Carro spelar fortfarande något spel.

Massa finfina bilder kommer imorgon, i alla fall några :) Men Carro tog bort alla bilder som hon fanns med på typ, men som tur väl är så finns det i alla fall bilder på mig kvar ;) Men det kommer senare så ha tålamod. Vi hörs imorgon eller ah egentligen blir det ju idag, känner att jag skrivit ganska långt nu så puss på er :) Och föresten hoppas ni hade ett kalasbra nyår!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0