[email protected]

Halloj allesammans!

2009-01-15 23:31:46
Nu är jag väldigt sur(!) Hade precis skrivit klart hela inlägget och sedan så segar datorn sönder, jättekul.. NOT! Alltså herregud vad jag hatar denna datorn, slänger typ ut den genom fönstret snart.. J*vla skit alltså!!!

Okej förlåt, men var tvungen att ta ut min ilska..

I alla fall, jag kom hem för ett bra tag sen, en timme eller något. Åkte ju ifrån Fia innan vid 20.19 och sedan var det tänkt att jag skulle hem egentligen, men istället för att gå hem så mötte jag Ida direkt istället. Först gick vi till Cityhallen och jag som är så himla nyttig köpte faktiskt fyra st clementiner. Vi satt inne på Wachtmeister en stund och pratade, var mysigt :) Och efteråt så gick vi ut en ganska lång runda, var ute i nästan en timme ungefär, hur skönt som helst och gå långa kvällspromenader, fast det var helt fruktansvärt kallt och jag hade inga vantar, så ja ni kanske kan tänka er hur kalla mina händer var sedan när jag kom hem!?

När jag kom hem sedan så började jag med att sätta på datorn men det tar hur lång tid som helst för den att starta så jag tog bort mitt smink, bytte kläder och hann till och med äta lite, men åt lite till nyss och drack även te. Snart ska jag i alla fall sova, klockan är ju mycket, snart halv tolv, och det är ju inte alls bra. Men nu är det som det är och det kan vi ju inte göra något åt, inte sant? Vi får helt enkelt bara göra det bästa av situationen och det är väl att lägga mig så snarast möjligt, vilket är typ nu, alldeles strax, efter jag har bloggat klart det vill säga!

Nu blir jag lite smått sur igen, för om min dator hade funkat så hade jag säkert redan sovit nu.. Nåja det går inte att göra nånting åt det. Och ja när jag ändå håller på så kan jag ju påpeka att jag har världens tränigsvärk. Har träningsvärk i benen, och det kände jag verkligen innan när jag var ute och gick, plus att jag har det lite i armarna och i magen, så varje gång jag skrattar, hostar eller liknande så gör det sjukt ont i min mage. Det är verkligen synd om mig, fast jag är glad ändå. Har ju fått det ifrån idrotten, vi har ju haft styrketräning så jag är faktiskt stolt över mig själv! Har ju inte varit med på idrotten på ett bra tag, sen har det ju även varit lov osv men nu var jag med och gjorde mitt bästa, och det känns jättebra :)

Men nu måste jag verkligen sova, klockan är mycket! Puss på er och godnatt :) ♥



Kommentarer
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0