[email protected]

Hejsan allihopa

2009-01-11 14:32:45
Och god morgon eller ah snarare god dag. Hur mår ni idag? Själv mår jag jättebra :) Sitter vid datorn nu med F och har precis kollat lite på TV och ätit frukost (ägg, bacon, macka, apelsinklyftor och mjölk).

Idag ska vi plugga lite förhoppningsvis och sedan ska jag åka hem senare. La mig ganska sent igår och vaknade ganska sent idag så vi får hoppas att jag kan lägga mig tidigt ikväll.

Igår när jag skulle sova kom jag också att tänka på mina avslappningsskivor och att dem skulle ha varit inlämnade för några dagar sen, tror det var den åttonde januari men jag är inte säker. Men jaja hur som helst så ska jag försöka komma ihåg att lämna in dem idag annars får jag ta det imorgon istället. Är ju ganska glömsk av mig, skulle lämnat dem i fredags egentligen men det hade jag ju verkligen glömt bort helt och hållet.

Och på tal om ingenting så har jag nog världens största blåmärke på mitt lår, trillade på taket när jag dansade där, haha :) Har även blåmärke på benet någon annanstans och på armen, och det är jobbigt och gör ont.. Men framför allt så ser det så sjukt skabbigt ut så det bara inte är sant, men tyvärr så är det de :(

Men nu ska vi nog försöka plugga lite, vad ska ni själva göra en sådan här tråkig söndag?




Anyway, ni får ha det så bra! Puss och kram :)


Kommentarer
BRUNO

Vill du vara med på min blogg?

2009-01-11 15:29:50
URL: http://hataren.blogspot.com/
BRUNO

TITTA MIN BLOGG!

2009-01-11 15:44:46
URL: http://hataren.blogspot.com/
AAAAAAAAAAAH

Tack för infot om dina blåmärke , dooog av intresse :)

2009-01-11 15:47:03
mackan

va söt du e!!!!

hur gammal? :)

2009-01-11 16:26:43
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0