[email protected]

Hejsan :)

2009-01-08 23:31:13
Hejsan! :) Nu är jag hemma och jag kom hem för ett bra tag sen. Skulle tagit bussen vid 21.19 vid Fia, jag sprang men jag missade den, så då fick vi gå till Lyckeby istället. Och när jag väl var en bit ifrån busshållsplatsen och jag såg en buss komma så jag sprang jag men självklart så missade jag den också. Fick vänta i några minuter och vid 21.43 så kom ettan så den hoppade jag på, men det dåliga med ettan är att den tar så lång tid plus att busschauffören väntade i flera minuter på varenda hållplats även fast det inte var någon som skulle hoppa på/av, kan ju vara bra på ett sätt men nu tog bussturen sjukt mycket längre tid än vad den skulle. Nåja när jag ändå håller på och klaga lite smått så kan jag ju bara säga att det är kallt ute, det är både snö, is och slask, och det gillar vi inte! Speciellt inte slask, det är hur äckligt som helst.

Men nu är jag i alla fall hemma och jag tänkte ta något att äta snart men sedan blir det att sova. Det är ju skola imorgon (om inte visste det.) och jag ska upp runt sex tiden imorgon så egentligen borde jag lägga mig tidigt, jag måste i alla fall få några timmar av min skönhetssöm, tänk annars hur jag skulle se ut imorgon? Nej skämt och sido, men sömnen är ju otroligt viktigt och jag vill gärna vara utvilad, sällan jag är det när det är skola och jag kommer säkerligen inte vara det imorgon heller så jag vet inte varför jag tog upp det. Jaja det är ju värt ett försök i alla fall :)

Har varit dålig uppdatering idag, och förlåt för det! Men jag åkte ju till Fia imorse och har varit där hela dan. Vi har kollat lite på film, promenerat, pluggat (lite i alla fall), chillat och även gjort en videoblogg till. Denna gång inte vilken videoblogg som helst, utan en ganska speciell, eller ah mycket speciell skulle jag vilja kalla de. Den är full av ironi och är hur rolig som helst. Och ni som tycker att jag försöker prata stockholmska på mina andra videobloggar, denna är verkligen något för er alltså :) För vet ni vad, i denna videobloggen har jag en grov karlskronitiskt dialekt, endast för er! När jag ändå pratar om videobloggar och ironi så kan jag ju påpeka att mina tidigare videobloggar heller inte har varit helt ironi-fria. Så ni som inte har förstått det tidigare vilket är typ alla (!?) nu vet ni det. Men vill ni se en patetisk fjortis som söker uppmärksamhet borde ni klicka här! :)

Haha, det har ju varit ganska många (väldigt många) som reagerat starkt på mina videobloggar och jag säger bara; ta det med en nypa salt! Och ja justja, ni som hatar mina videobloggar, vilket dem flesta gör, ni behöver faktiskt inte kolla, för jag lovar er, det är ingen som tvingar er :)


Nej nu måste jag äta, puss på er :) <3

Kommentarer
Adam

Gillar dina bloggar, fortsätt med dom:)

2009-01-08 23:52:40
agge

haha fin videoblogg O:

2009-01-09 00:30:39
j

HAHA jag älskar dina bloggar, hahaha!

2009-01-09 02:30:15
Alex

du e fett söt i dom ju xD

2009-01-09 12:22:09
Alex

du e fett söt i dom ju xD

2009-01-09 12:22:51
A

fooorsätt älskar dina bloggar, sjuuukt sööt mee !

2009-01-10 12:31:41
Vevve

Fy helvete va bra din videoblogg var;) seriöst aaasrolig juXD

2009-01-10 20:57:10
Pontus

Visa lite pattar!

2009-01-11 00:55:27
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0