[email protected]

Hemma nu!

2009-01-02 22:27:33
Hej igen, nu är jag hemma eller jag har varit det ett bra tag, eller ah först  var jag hemma och åt. Och sen efteråt så gick jag till hemköp en snabbis, var hur sugen som helst på något gott, typ chips eller godis, men bara för att jag är så himla duktig och tänkte vara lite nyttig så köpte jag faktiskt nötter :) 

Haha alltså min videoblogg jag la ut innan var hur ful som helst, men jag får väl bjuda lite extra på mig själv, och jag hoppas att det inte gör något ;) Och på tal om ingenting är det helt sjukt kallt ute, frös typ ihjäl innan när jag var ute, nästan i alla fall..

Men nu sitter jag lite här vid datorn och kollar även lite på TV, sen äter jag ju nötter också, haha ;) Imorgon har jag inte en aning om vad som händer, så ifall någon inte har något att göra är det bara att höra av sig till mig! :)

Alltså åh, snart börjar skolan, så sjukt segt, och vi har hur mycket läxor som helst som ska vara klara nu snart typ. Men jag och Fia ska faktiskt plugga lite på måndag och tisdag, så duktiga som vi är! Men det behövs verkligen, har tänkt att jag haft typ all tid i världen men nu är snart lovet slut och jag inte pluggat en enda gång, jobbigt läge.. Men vi får hoppas att jag tar igen det då!

 Nu ska jag nog kolla lite på film, sitta vid datorn lite mer eller något :) Kanske skriver mer sen, men klockan är redan halv elva och jag tänkte försöka lägga mig tidigt ikväll så jag kan vända tillbaks dygnet annars blir det sjukt jobbigt när skolan börjar, men vi får se, om jag inte skriver mer sen så säger jag godnatt nu istället, så godnatt på er <3




Kommentarer
Anonym

hej det är jag på lunar

2009-01-02 23:13:53
Oscar (:

Så fin ! <3

2009-01-03 01:58:28
ida

söt du är flicka :)

2009-01-03 01:59:49
axelp

haha vadå att du skrev detta medans vi skrev på msn? frågorna jag ställde där, svarar du på här :P först frågade jag vad du gjorde, sen vad du skulle göra idag :P (Y) men du är sööt som socker <33

2009-01-03 10:26:38
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0