[email protected]

Home, sweet home

2009-01-22 18:42:24
Hejsan allihopa :) Kom hem för ett tag sen, har varit på biblioteket (idag också!) med Fia. Haha biblioteket är typ mitt nya ställe att hänga på, så gulligt. Gick dit en sväng efter skolan, men idag blev det inte så mycket plugg för min del, satt och snackade, fikade lite, och sen var jag hur trött som helst verkligen, så pinsam som jag är så la jag mig och sov en stund..

Funderar på att städa mitt rum men jag har ingen ork till det, men mitt rum är hur ostädat som helst. Jag brukar vara värsta pedant, eller prydlig eller vad man nu säger, men nu har jag inte städat på evigheter känns det som.

Har fått några frågor till min frågestund, men ni kan fortsätta fråga mer så får vi se när jag svarar på dem, roligare om det är lite fler frågor ju :)

Men jag är helt fantasilös just nu så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, händer att jag bara skriver om vad jag gjort och så, långa tråkiga texter utan bilder och det gillar vi inte! Så det ska bli skärpning på det, jag lovar, men det får bli snart :) Puss på er så länge ♥

Kommentarer
andrea :)

bloggen är verkligen jättefin ! undrar om du kan ge några tips på hur man designar den? jag fattar liksom inte, har bara en tråkig mall på min blogg ;/

2009-01-22 19:40:45
URL: http://aandreasabogal.blogg.se/
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0