[email protected]

Hur glad som helst

2009-01-07 19:49:48
JAAAAAAAAAAA, kan jag ju börja med att säga. Jag sa tidigare att allting på min dator hade försvunnit bara sådär helt plötsligt. Sen nu så hittade jag allting! Alltså är allting tillbaka, och jag är hur glad som helst(!). Alla filer och allting hade tydligen blivit dolda på något sett, vet inte hur men liksom allting annat hade återställts som det var från början men filerna var tydligen gömda någonstans. Jaja hur som helst är jag superglad för tillfället.

För övrigt så sitter jag och äter just nu, är sjukt hungrig. Sen jag kom hem från skolan så har jag bara suttit här vid datorn, och det har väl varit helt okej. Föresten alla ni som också var i skolan idag, hur var eran första skoldag efter jullovet? :) Själv var det ju helt okej som sagt och dagen gick ganska fort. Men något som är oerhört segt är att vi ska ha prov i NO nästa fredag och vi ska lämna in en uppgift i SO, och det är inte lika kul precis.. Men jag och Fia ska plugga i helgen och vi får hoppas att det blir av denna gången :) Men nu ska jag äta klart, så pusshej. ♥

Kommentarer
hallis

msn? :)

2009-01-07 20:46:38
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0