[email protected]

Hur trött som helst

2009-01-29 17:24:00
Hej igen :) Vad gör ni? Själv så sitter jag i min säng och kollar på TV. Kollade på one tree hill innan och det är ju bara så sjukt bra, gud vad jag älskar den serien alltså :) Men ja as usual så lyckas jag alltid gråta en skvätt när jag kollar på det.

Klockan är bara fem och jag är helt slut, jag är verkligen hur trött som helst. Varit en jobbig vecka, har lagt mig sent och gått upp tidigt, så ja det är inte så konstigt att jag är trött egentligen. Är så sugen på att sova men Fia kommer nog snart, hon är hos frisören just nu och sen skulle hon komma hit, jag vill ju självklart se hur snygg hon är med sitt "nya" hår.

Imorgon ska jag på begravning, och vi ska åka ungefär vid tolv kanske. Så då får jag åtminstone lite sovmorgon och det ser jag fram emot. Sen är det fredag, liksom kan det bli bättre? Okej visst, begravning är aldrig roligt, men det är skönt att det är helg i alla fall.

Nu ska jag kolla på The hills och vila, vi får hoppas att jag inte somnar bara, puss på er «3


Bilden är inte tagen idag, men jag bara älskar bilder där jag ser så sött efterbliven ut :)

Kommentarer
Sara

the hills är galet bra! ;D

2009-01-29 17:53:54
URL: http://saranguyen.blogg.se/
Linda

Hehe, ja det hade du rätt i. Folk ska ju tvunget ha ett smeknamn vad man än heter så mitt blev Lily, jag klagar inte, tycker det är jättefint.



Alltså, jag brukade vara världens största fan utav OTH, men av någon anledning slutade jag titta på det, och nu när jag det för litesen hade det hänt massor.. någon hade t.o.m barn ju! Så nu får jag börja följa en ny serie eftersom jag är helt borta på den.

Scrubs,Samantha Who & Prison break är mina favoriter justnu .



du ser ju jättesöt ut på bilden!:)

2009-01-29 18:18:36
URL: http://lillyz.blogg.se/
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0