[email protected]

Idag är jag trött..

2009-01-21 06:45:44
Hejsan, jag är vaken :D Gick upp vid ungefär sex och var så sjukt trött. La mig ändå ganska okej igår, och jag somnade fort men jag kanske behöver mycket sömn, vem vet?

Nu har jag precis duschat håret så nu har jag piggnat till lite, har även ätit två mackor och snart ska jag dricka lite te. Sen ska jag fixa mig och klä på mig. Just det, min mascara är ju borta, antar att jag har tappat den. Hade liksom den i jackfickan iförgår och i går morse så hittade jag den inte, och det var lite synd faktiskt. Men som tur är så har jag fler mascaror!

Nu är mitt te klart, så nu ska jag piggna till ytterligare, vi får hoppas att det funkar bara.. Puss på er, vi hörs senare! :)

Kommentarer
soffan

hahah ja, men du verkade ju ha lagt dig i tid också? ;D

2009-01-21 07:25:44
URL: http://sofiahed.blogg.se/
lollo

tack tack... ;)

2009-01-21 08:46:50
Anonym

som tonåring behöver man typ 8-9 timmars sömn varje natt :)

2009-01-21 13:58:11
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0