[email protected]

Idag har jag ingen fantasi

2009-01-28 19:25:14
Usch vad jag känner mig seg just nu, jag är hur trött som helst, jag har huvudvärk, jag fryser och jag är bara allmänt seg. Jag har suttit vid datorn nu ett bra tag, har kollat runt på massa bloggar osv, men nu är jag verkligen uttråkad. Det är trots allt inte så kul att sitta vid datorn för länge, men såklart så kan man blogga och det är ju nästan det enda som är roligt på datorn nu för tiden :) Jag älskar att blogga, men idag har jag verkligen inte fantasi at all. I alla fall inte för tillfället, det står helt still i min hjärna.

För övrigt så blev inte dagens planer riktigt som dem skulle, efter skolan så skulle jag och Fia pluggat på biblioteket. Vi gick till biblioteket och jag tänkte börja plugga men så märkte jag att jag hade tagit med mig allt förutom det jag tänkte plugga på. Sen hann vi inte vara på biblioteket särskilt länge för att Fia skulle hem. Visserligen så är det inte så jätte mycket jag behöver plugga på, för det dära läxförhöret i musik som jag trodde att jag skulle ha idag var tydligen på fredag och då är jag inte i skolan så det kommer väl bli nästa vecka. Sen var det något läxförhör vi skulle ha i NO men det är inte fören på måndag och det är inte så svårt.

Anyway, när jag kom hem sen efter jag varit på biblioteket så har jag bara drygat sönder. Suttit vid datorn, ätit lite och gjort ingenting! Men nog om min dag, hade ju kunnat skriva hur mycket onödig information som helst, jag är bara så bra på det, visst är jag?

Nej nu ska jag nog lämna datorn för en stund, vi hörs senare :)



Kommentarer
klara

hej du :) tack för kommentaren .. jag jämförs med henne för hon gick ur högstadiet och 1an på gy med alla mvg.. enligt släkten så inte jag lika bra som henne bara för ja inte är så smart .. eller va hon e



:)

2009-01-28 19:44:46
URL: http://www.kl4r4.blogg,se
Anonym

sv: precis ! ja de hindrar inte mig från att göra de ja vill ;) bara så jävla störande



kram

2009-01-28 20:22:01
klara

sv.. de gör de, de gör de ;D i hope

2009-01-28 20:25:14
URL: http://kl4r4.blogg.se/
Gaia

Vad fin blogg du har! =)

2009-01-28 20:34:15
URL: http://gaiaa.blogg.se/
therese

sv: jag är beroende utav den!

2009-01-28 21:15:32
URL: http://erikatherese.blogg.se/
Ellen

gud vilken fin blogg du har! snälla kan inte du hjälpa mig att göra min lite finare, vet verkligen inte hur man gör. är lite nybörjare.

hoppas du får en bra kväll! :)

2009-01-28 21:45:46
URL: http://ellenmrud.blogg.se/
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0