[email protected]

Jag är omöjlig..

2009-01-28 23:22:12
Herregud alltså. Jag som skulle lägga mig tidigare ikväll, nu är klockan redan kvart över elva alltså lägger jag mig ännu senare idag. Har sagt nu i flera dagar att jag ska försöka lägga mig tidigare, men nej jag fastnar vid datorn hela tiden. Hoppas inte ni är lika omöjliga som jag, och att ni redan sover, för det borde man faktiskt göra vid den här tiden. Jag skärper mig ett tag, men det håller inte allt för länge kan jag inte påstå. Men det ska det bli ändringar på, heh, någon gång :)

Imorgon ska jag upp vid sex tiden, som vanligt.. Så för att få åtminstone några timmars sömn borde jag sova nu och om ni inte sover nu, borde ni också lägga er nu! :) Sömn är viktigt, kom ihåg det!

Men godnatt på er och sov gott :)
Vi hörs imorgon <3

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Em

sov så gott!

2009-01-29 02:19:48
URL: http://audrinas.blogg.se/
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0