[email protected]

Jag är sjukt j*vla förbannad!!!

2009-01-06 23:00:13
Alltså nu ikväll när jag kom hem och jag skulle sätta på datorn gissa vad som hade hänt? Jo allting, då menar jag verkligen ALLTING har bara försvunnit. Alla mina bilder, alla mina filmer, all musik osv. Alltså det är bara borta, som om jag formaterat om datorn eller något, nej alltså jag är så sjukt j*vla sur så det finns inte.. Helt seriöst jag hade hur mycket musik som helst, och massa filmer och massa bilder!? Och nu är allt bara borta, nej usch alltså fy fan. Blir sjukt lack!

Är sjukt förbannad nu men jag ska försöka släppa det för stunden, jag kom i alla fall hem för ett tag sen efter en kylig promenad med Ida. Hur kallt som helst, men det var trevligt, vi snackade om massa grejer och så.

För övrigt så tog jag bort mitt smink och snart ska jag lyssna på min avslappningsskiva och sen sova. Är inte trött än konstigt nog, jag menar jag gick upp tio idag borde vara sjukt trött nu men icke, får försöka sova ändå ska upp vid sex imorgon bitti. Men sov gott allesammans, och ni som ska till skolan imorgon får ha det så bra :) Puss på er ♥

Kommentarer
HanseN

Ta och prova RecoverMyFiles för att få tillbaka alla filer.. Programmet kostar en hel del men finns smarta lösningar ;)



http://www.recovermyfiles.com/

2009-01-07 04:32:49
URL: http://myspace.com/HanseNinc
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0