[email protected]

Jag har huvudvärk..

2009-01-23 23:59:33
Jag kom på ännu en anledning till att tycka synd om mig idag, jag har nämnligen huvudvärk.

Just nu ligger jag här i sängen, på ett ganska så obekvämt sätt, har huvudvärk, är lite förkyld och har ont i halsen. Ikväll har jag inte gjort något speciellt, mest legat i sängen, suttit vid datorn och kollat på tv/film. Chill hela dagen för min del, och det kan ju trots allt vara skönt det också ibland! Inte sant? Speciellt när man är helt slutkörd efter en jobbig vecka i skolan..

Imorgon är det lördag, ännu en dag att se fram emot :) Nu återstår det bara att se vad lördagen har för härligheter att bjuda på *blink*

Nu ska jag ta en paus och dricka lite mer te, vi hörs senare ♥ Big love, your Lillie.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0