[email protected]

Jag höll nästan på att glömma..

2009-01-02 00:54:34

Nu såhära efter nyår måste man ju ha några nyårslöften, eller klart man måste inte, men det kan ju vara roligt liksom :) Så nu till den stora frågan, har ni några nyårslöften och isåfall vad? Själv har jag som sagt flera stycken och för skojs skull så tänkte jag dela med mig av några (vare sig ni vill eller inte, haha). I alla fall än så länge har jag kommit på en del men det kommer säkert fler efter hand! Och ja, ta inte alla för seriöst, de kan innehålla lite ironi ;)

• Börja promenera några gånger i veckan
• Skärpa mig i skolan, koncentrera mig mera och höja mina betyg
• Sola oftare så jag blir brun och sedan behåller den fina färgen
• Äta mycket morötter
• Endast dricka alkohol vid speciella tillfällen
• Sluta vara så utseendefixerad
• Bli kär
• Flytta

Det var några i alla fall, kanske skriver fler senare :) 


Men nu har Fia duschat klart så nu måste jag sluta, puss på er och godnatt  ♥

Kommentarer
Sebbe

Najsa nyårslöften=) själv har jag följande:



1. sluta röka

2. skaffa en girlfriend=)

3. flytta hemifrån

4. sluta dricka

5. köpa gymkort=)

2009-01-02 01:31:41
Axel

haha "sluta vara utseendefixerad" och "bli kär" haha inget du styr över gumman ;P

2009-01-02 01:49:10
saramarie

Låter bra!:)

2009-01-02 11:58:55
Erik

vem ska du bli kär i då?;)

2009-01-03 17:36:15
fredrika

du skriver hela tiden om sätt som gör att huden blir bättre osv. Har du tänkt på att om man solar så får man rynkor alltså åldras snabbare=ser sliten ut. Sen att se orange ut är inte snyggt! det enda fina på dig är väl att man ser var hårförlängningen sitter..njaa kanske inte så snyggt. första och sista gången jag är inne på din blogg

2009-01-04 18:50:01
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0