[email protected]

Läggdags för Lillie

2009-01-18 23:30:25
Hejsan allihopa :) Gissa vem som är hemma? Jo jag, och nu när jag kollar på klockan så var det kanske lite väl försent eftersom att det är skola imorgon.

Men nåja, kvällen har varit mysig :) Först gick jag hem till Ida och vi var där en liten stund, senare gick vi till Cityhallen och jag köpte två apelsiner, har ju unnat mig massa chips och godis i helgen så nu tyckte jag det passade att vara lite nyttig.

Vi satt inne på Wachtmeister och pratade lite, sedan gick vi en liten runda och sedan hem till Ida igen. Vi kollade på en sjukt bra film, Never back down hette den tror jag.. Jo det hette den och den var hur bra som helst :) Var typ en action film, och jag som mest gillar romantiska komedier tyckte faktiskt den superbra ändå, så den är något att se!

I alla fall efter filmen var klockan ganska mycket så då var det dags för mig att gå hem, Ida följde mig en bit, och det blev ju en liten promenad kan man säga, är ju faktiskt en bit ifrån henne till mig.

Nu är jag hemma och jag är verkligen hur kissig som helst, måste verkligen gå på toa nu, sen måste jag även ta bort mitt smink och sedan blir det läggdags. Så vi hörs mer imorgon, godnatt och sov gott. Puss ♥

Kommentarer
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0