[email protected]

Mitt rum är skinande rent..

2009-01-22 23:18:59
Hej igen :) Nu har jag städat klart, eller ja för ett tag sen. Har tagit sin tid men jag har tagit pauser med jämna mellanrum, suttit lite vid datorn, bloggat, snackat med folk, ätit osv. Men nu är jag klar och det känns grymt skönt! Jag har damsugit, dammat, torkat av/torkat rent, flyttat min byrå, bytt växter, flyttat en lampa, ett skrivbord och ett annat litet bord ur mitt rum (som jag inte ville ha längre), lagt kläder i tvätten, lagt kläder i min byrå och kollat igenom massa gamla tidningar och grejer, hittade typ hur många gamla OKEJ, Julia och Frida - tidningar som helst som var några år gamla, sen hittade jag massa andra saker. Men det viktigaste är att nu är mitt rum klart och rent, skinande rent.. Nästan i alla fall, måste bara torka golvet också men det får bli imorgon eller någon annan gång. Mitt rum är i alla fall mycket finare än innan, fräschare och det ligger inte massa saker på golvet, så jag är helnöjd :)

På något konstigt sätt så skar jag mig på fingret under tiden som jag städade, jag vet inte när eller hur jag gjorde det men det bara började blöda på mitt finger och det jobbiga är att det inte vill sluta. Hur som helst så är klockan mycket och jag har inte ens tagit bort mitt smink ännu, suck.. Måste göra det väldigt snart sedan sova. Plus att jag mår väldigt illa och det vet jag inte heller anledningen till, nåja vi får hoppas att det försvinner snart.

Vi hörs mer imorgon, godnatt :) <3

Kommentarer
Christian "Dunderbar"

Visst är det skönt när man har städat och känner sig duktig? le

2009-01-23 10:03:20
URL: http://www.dunderbar.com
helena

Vad skönt med ett nystädat rum :)

Vad fin din blogg är, gillar bakgrunden ja hela alltet mycket fint :)

Hoppas att du får en härlig dag.

2009-01-23 13:30:26
URL: http://tindrasgarderob.blogg.se/
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0