[email protected]

Nu är jag tillbaka :)

2009-01-12 18:43:15
Hej igen, nu är jag hemma eller jag har varit det ett tag, men min dator är så otroligt segt så inte fören nu har jag kunnat blogga :) Har varit på stan med Fia och Issa kollade runt lite, köpte även två stycken coverstick. Den ena köpte jag på apoteket och den döljer och torkar ut finnar/orenheter, det är apotekets egna märke ACO. De andra coversticket köpte jag på cubus och det är ett vanligt coverstick med samma märke som min foundation vilket är nivea beauté. Testar dem ju i morgon och vi får hoppas att dem är bra, och isåfall kan jag ju även tipsa er, om ni vill det vill säga :)

Men nu sitter jag här och tänkte faktiskt plugga lite nu, sen måste jag även kolla lägenheter och gymnasie sedan också.. Även kanske gå en promenad med Ida eller träffa henne i alla fall, men vi får se :) En sak i taget kan vi ju börja med!

ÅH just det, attans bananer säger jag bara. Glömde lämna mina avslappningsskivor idag också, jag är verkligen omöljlig! Det stängde ju vid sex men jag kan ju fortfarande lämna dem i det dära facket men då blir de ju kanske ytterligare en dag försenade. Alltså jag hoppas inte att jag får betala något för att dem är inlämnade si sådära 4-5 dagar försent, kostar ju 5kr/skiva/dag och jag har ju två st skivor så det blir ju liksom 40-50 kr, inte så mycket men ändå onödigt att lägga pengar på liksom. Jaja får väl gå och lämna dem nu när jag ändå kommer ihåg det, alltså herregud mitt minne är verkligen helt värdelöst, stackars mig.

Segt, då måste jag gå ut igen.. Fast det är bara bra, blir ju en liten promenad till biblioteket. Som ni redan vet är ju mitt nyårslöfte att promenera några gånger i veckan och än så länge har det gått jättebra :) Promenerar faktiskt ofta, och det är ju hur bra som helst, inte sant? Sen funderade även jag och Fia på om vi kanske skulle börja träna, hade ju varit bra :) Men som sagt, en sak i taget och nu måste jag gå till biblioteket! Vi hörs senare :)

Kommentarer
Anonym

Kan du inte tipsa om smink, shopping, kläder, och skönhets produkter? <3 ÄLSKAR din blogg.

2009-01-12 19:05:12
linnea

va kul !

2009-01-12 19:10:48
URL: http://christinalinnea.blogg.se/
linnea

tack :)

2009-01-12 19:20:05
URL: http://christinalinnea.blogg.se/
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0