[email protected]

Nu är jag vaken..

2009-01-04 12:02:03
Alltså jag är som en groda utan ben, helt hopplös. Och vet ni varför? Jo för att jag som skulle somna tidigt igår somnade fem inatt.. Och det var inte bra alls, men jag ställde i alla fall klockan så jag inte skulle vakna så sent, ställde den på kvart över elva men när jag vaknade då var jag hur trött som helst så jag ställde klockan på 11:35 istället och nu är jag faktiskt vaken eller jag har varit det ett tag :)

Idag ska nog träffa Carro, om hon vill träffa mig det vill säga (vem vill inte träffa mig?) men vi får se :)  Just nu är jag jätte trött men jag piggnar nog till snarast, ah sen är jag hungrig också, så nu snart måste jag äta! Men hur mår ni annars då? Själv så mår jag bra.

Men vi hörs sen, puss på er :)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0