[email protected]

Onsdag eftermiddag

2009-01-14 15:54:08
Hejsan alla :) Nu är jag hemma och har varit det en stund, har till och med hunnit äta lite.

Idag ska jag och Fia plugga hemma hos henne och jag ska även sova där, så hon kommer hit om någon timme och sedan ska vi på stan en snabbis (om vi hinner) och efter det ska vi åka hem till henne :) Väl framme hos henne ska vi plugga vad jag vet än så länge, men det märker vi senare :D

Skolan har varit helt okej, började 08.10 med matte, efter det hade vi idrott, och jag måste bara påpeka att jag faktiskt är lite stolt över mig själv, tidigare var jag aldrig med på idrotten men jag har bestämt mig för att skärpa mig och jag är på god väg och det känns riktigt bra :) På idrotten idag hade vi först någon engelsk brännboll, sen hade vi "sex-kamp" med olika stationer. Efter idrotten så fixade vi ju oss självklart, och sedan åt vi lunch. Det var äcklig mat men jag åt i alla fall lite ris och morötter, äter faktiskt lite morötter då och då och det är ju jättebra! Och ja på tal om morötter så ska jag precis äta en morot. Anyway, efter lunchen hade vi svenska, sedan musik och sist hade vi tema fast då fyllde vi bara i någon enkät typ. Jaja nu är jag i alla fall hemma, tänkte kolla lite på TV nu, äta morot såklart(!) och sen innan Fia kommer så ska jag fixa och packa osådär, men det tar vi senare! Puss på er så länge :)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0