[email protected]

Söndagsförmiddag

2009-01-25 12:56:23
Hej på er allihopa, och goddag ska man väl säga. Jag och Fia vaknade för ett bra tag sen, har ätit frukost och spelat guitar hero hela morgonen, eller ja sen vi vaknade i alla fall ;) Sjukt roligt!

Hur mår ni idag då? Det är ju söndag, vilket är otroligt tråkigt. Ikväll kommer jag antagligen drabbas av panik, jag känner det på mig. För nu är det massa läxor som ska vara klara och prov osv. Nej usch inget jag vill tänka på nu, så förutom det så mår jag hyffsat, känner mig lite förkyld men det är nog ingen big deal.

Nu ska jag gå till Fia som håller på och spelar guitar hero, vi hörs senare :) Puss på er ♥


Vad har ni ätit till frukost idag? Så här såg i alla fall dagens frukost ut för min del! Två grova rostade mackor med ost, skinka, gurka och tomat. Två hårdkokta ägg och ett glas med juice! En bra start på dagen tycker jag.

Kommentarer
Lilla farmor Inger

Hej och tack snälla för besöket hos mig:) Önskar dig en riktig trevlig söndag:) Från lilla pyssel Inger

2009-01-25 15:51:45
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Lilian

Svar:Tack ,vad glad jag blir!



Åh vad gott! Typiskt svensk frukost :)

2009-01-25 16:12:47
URL: http://liliang.blogg.se/
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0