[email protected]

Söndagskväll

2009-01-11 20:47:35
Hejsan, nu är jag hemma :) Eller ja jag har varit det ett tag. Åkte med Fia's far istället för att ta bussen och det var ju hur bra som helst för då behövde jag inte fixa mig som jag sa att jag skulle göra. Känns lite onödigt att fixa sig för att bara ta bussen hem och gå några meter sen ta bort allt smink när man kommit hem. Men är man ytlig så är man ;). 

Något annat som också är bra är att jag faktiskt börjar bli trött så jag ska försöka sova snart. Kanske kanske gå en promenad med Ida sen men det beror på när hon kommer hem. Annars ska jag nog kolla på TV och sedan sova, tänkte kolla på trollkarlens hemligheter som är klockan 21.00 på femman, tyckte faktiskt att det verkade lite intressant, haha.

Åh just det, blev inget plugg hos Fia tidigare, även fast jag hade bestämt det. Men får plugga lite nu istället, vilken tur att jag kom på det :) Då har jag något att göra nu, för jag orkar verkligen inte sitta vid datorn. Jag sitter redan alldeles för mycket, får faktiskt bli skärpning på det. Men nu måste jag plugga, vi hörs sen :D Puss & kram.

Kommentarer
tomas o dannene o tompa

Hejsan!

Nu är äntligen vår låt om Blondinbella klar, in o hör den om du vill skratta lite. Sköt om dig o din blogg kramar från Lyckliga Gränden!

2009-01-11 21:59:30
URL: http://lyckligagranden.blogg.se/
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0