[email protected]

Sovit gott?

2009-01-14 06:46:59
Hejsan, förlåt för att jag aldrig skrev något mer igår som jag sa att jag skulle, men klockan blev mycket och jag var tvungen att sova. Somnade runt omkring elva så det var väl helt okej, har piggnat till nu i alla fall :) Äter lite frukost nu, idag blev det lite flingor, en macka och te. Har ni sovit gott föresten? Det har i alla fall jag! Men nu så fort jag har ätit upp så tänkte jag börja sminka mig lite, sedan klä på mig osv. Har idrott idag också så då måste jag packa..

Och just det alltså min dator är helknas, varje gång den har startats om så har skrivbordet ändrats, alla filer har försvunnit, liksom allt har försvunnit förutom programmen. Jag har inte en aning om vad som är fel, för det är ju helt knas.. Men jag får väl formatera om den eller något sen, men nu ska jag i alla fall sminka mig!

Jaja vi hörs senare :) Puss på er!

Kommentarer
aat

Sv: Mmh :/ Hmm, okey :/ det syns i alla fall inte :) ha det bra <3

2009-01-14 11:03:10
URL: http://aat.blogg.se/
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0