[email protected]

Svar på kommentar

2009-01-06 13:37:49
Postat av: *hah
vaddåöverdriven, shit. fjåårtis pawwaaah. du snackar inte ens så i verkliiiigheten, än en ggn, wannabeeeeeee blondinbella! LOLfragbite



Tack för att du säger din åsikt, det är jättebra!  Synd att du inte kan stå för det bara.. Men givmild som jag är så hjälper jag dig på traven. Föresten är jag otroligt smickrad, du skrev att du hade bättre saker för dig än att kolla på min blogg men tydligen inte :) Men för det första så stavas det fjortis power, och för det andra så håller jag inte med dig! Säg en anledning till varför jag skulle vara wannabe blondinbella?

*Inside information: hah = moa, min ex kompis(!) & vlora.

Kommentarer
carrro'

klockrent -_-

2009-01-06 14:21:13
Emma

hahah:)

2009-01-06 18:26:25
us07axpe

vill inte lägga mig i, men vad är det för mening att skriva en sån kommentar? man ser ju knappt vad det ståt... Imo så är DET fjortis om något...

2009-01-07 13:10:04
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0