[email protected]

Tiden bara rinner iväg..

2009-01-21 22:55:01
Oj, kollade precis på klockan, snart elva, kändes som om klockan var nio för bara några minuter sen..

Nåja sitter på pappas dator lite nu för min dator är helknas, alltså jag tror det var virus på den för den va ju helt konstig innan och alla filer bara försvann osv, så idag bestämde jag mig för att formatera om den. Jag har inte orkat göra det innan, även om det inte är speciellt jobbigt. Men nu efter jag hade formaterat om den har den ändå hållt på och varit helt konstigt, det har installerats massa saker och datorn har startats om hur många gånger som helst, sen skulle den göra någon diskkontroll och i en timme var den 0% klar, så jag startade om den och så hände det ändå ingenting, men jaja vi får väl se hur det blir med det!

Nu börjar klockan närma sig elva, jag har ätit mig mätt, tagit bort mitt smink så nu ska jag bara borsta tänderna och sedan sova :) Ska bli hur skönt som helst, för nu är jag riktigt trött.

Men vi hörs imorgon, och glöm inte att ställa frågor till frågestunden!
Puss på er & godnatt ♥

Kommentarer
Anastacia

Vilken fin blogg du har!

2009-01-22 02:26:48
URL: http://thehopetown.blogspot.com
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0