[email protected]

Tråkig lördag?

2009-01-03 16:13:09
Hejsan och goddag :) Förlåt att jag inte skrivit fören nu men jag vaknade precis, eller ah jag har vaknat en massa gånger idag men hade fruktansvärt ont i magen innan så jag vilade lite till och nu vaknade jag precis.. Har inte lyckats så bra med att vända tillbaka dygnen precis. Men jag får försöka lägga mig tidigt ikväll istället, somnade vid halv tre igår, fy lillie!

Åh, det har ju snöat också, så det ligger massa snö på marken nu, segt liksom. Jag hatar snö, snö var typ bara kul när man var liten, gjorde snöänglar, åkte pulka osv, men nu är det bara onödigt, kallt och tråkigt, inte sant? Okej snö på julafton är mysigt men inte annars!

Men jaja, hur mår ni? Själv är det ganska bra, känner mig bara extremt trött just nu, sen har jag pytte lite ont i halsen men annars så är det bra. Hoppas att alla mår bra men om inte så krya på er! :)

Alltså det är lördag idag men känns verkligen inte som det. Jag vill göra något kul men antagligen blir det bara att stanna hemma. Men det märker vi nog, nu ska ska jag i alla fall kolla på film och äta något, så jag skriver mer sen, puss :) ♥

Kommentarer
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0