[email protected]

Sovdags snart!

2009-01-25 22:33:10
Hej på er :) Just nu sitter jag och dricker lite te. Kollade igenom och svarade på era frågor för ett tag sen, det var visserligen inte alla, utan det är några kvar som jag ska ta så småningom, sen var det även liknande frågor som kanske är lite onödiga att svara på. Men då var i alla fall frågestunden slut för den här gången och vi får väl se när det kommer någon ny :) Tills dess kan ni ju komma på ett par frågor så det kanske blir lite fler tills nästa gång.'

Klockan är redan halv elva, inte bra, inte bra! Men jag ska dricka upp mitt te nu, har faktiskt redan tagit bort mitt smink och sedan blir det förhoppningsvis att sova. Vi får hålla tummarna att inte datorn håller mig uppe för länge bara! Men godnatt på er och sov gott :)
Vi hörs imorgon «3

Kommentarer
et

lägg upp fler videobloggar så vi i k-na har ngt att skratta åt !

2009-01-26 00:27:20
URL: http://tete
Linn

gud vad härligt att sova :D !

2009-01-26 14:18:48
URL: http://thisgirlslife.blogg.se/
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0