[email protected]

Godkväll på er!

2009-01-20 21:38:54
Hejsan allihopa :) Förlåt för dålig uppdatering men man kan väl säga att jag har haft fullt upp hela dagen.

Dagen började med skola klockan 08.10, först hade vi forum, även kallat klassråd där vi diskuterade och kollade på olika förslag till skoltröjor. Efteråt hade vi tema och idag var det NO och svenska under tema tiden. På svenskan så läste vi igenom häftet till de nationella provet som vi kommer att ha inom snar framtid. På NO'n så "lekte" vi lite, eller ja vi höll på med el, så man skulle typ sätta ihop massa grejer så man t.ex skulle få en lampa att lysa och sånt.. Det påminner faktiskt lite om lego (eller något sånt) så det var ju roligt :)

Efteråt hade vi lunch och eftersom jag är så nyttig så gick jag och Fia och köpte frukt istället för att äta skolmaten (den var äcklig!) så lunchen för mig blev clementiner och bananer :) Anyway, efteråt så hade vi först kärnämne där vi återigen läste igenom häftet till de nationella provet, sedan hade vi matte och då hade vi någon mattetävling, var faktiskt ganska svårt, massa klurisar ni vet. Men efter det så var det sista lektionen kvar som var engelska, ska börja på något projekt om ABBA, hur kul som helst..

Slutade vid 15:30 tror jag, och då gick jag och Fia hem till mig, och sedan vidare till biblioteket. Eller ja först så stannade vi självklart till vid hemköp och handlade lite nyttigheter. Bananer, clementiner men även chokladbollar och frallor. Fast jag åt inte någon chokladboll, så alltså har jag i stort sett varit nyttig nästan hela dagen. Sammanlagt har jag ätit ett par bananer och ett par clementiner och det är ju bra, fast visserligen så drack jag även massa varm choklad på biblioteket, och det var kanske inte lika bra..

Väl på biblioteket så pluggade vi, snackade och hade trevligt. Carro kom även dit och gjorde oss sällskap. Vid halv sex tiden så åkte Fia hem men jag och Carro stannade kvar ytterligare en stund. Jag gjorde lite på en mattediagnos och även några mattetal ur matteboken. Efter en stund kanske vid sex så gick jag och Carro hem till henne, vi spelade DF, man blir verkligen helt beroende.

Nu är jag i alla fall hemma, kom hem för ett tag sen och just nu håller jag på att fixa lite mat. Är hur hungrig som helst vill jag lova!

Förövrigt hur har eran dag varit? Min har varit ganska bra, fast var så sjukt trött i skolan idag så var extremt nära på att somna flera gånger om.. Så ikväll måste jag lägga mig betydligt tidigare än halv ett, klockan är ju än så länge bara 21.37 så jag har ju lite tid på mig att äta klart och sedan ta bort mitt smink. Sedan blir det att lyssna på avslappningsskiva och sova :)

Vi hörs senare, nu ska jag käka! Puss <3

Kommentarer
df master

df xD

2009-01-23 16:48:35
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0