[email protected]

Idag har jag varit nyttig

2009-01-19 21:07:22
Om man bortser från all varm choklad med grädde och cappucino med socker som jag har druckit idag på biblioteket. Men har man ätit massa clementiner, bananer och apelsiner så tycker jag faktiskt att man får unna sig det.

Dagen idag började med skola, ovanligt va? Vi hade tema, och idag var det NO och svenska under tematiden, sedan hade vi lunch och efter det kontaktgrupp, matte och tillsist idrott. Slutade vid 15.50 och då gick jag och Fia hem till mig, fixade oss lite och så (eftersom vi hade haft idrott), sedan gick vi till biblioteket eller ja på vägen dit stannade vi på Hemköp och köpte vi lite bananer, clementiner och Actimel. Vi fortsatte till biblioteket och efter en stund senare kom också Carro. Vi pluggade lite, snackade och läste böcker. Jag fick i alla fall några mattetal gjorda och så förhörde jag och Fia varandra lite på NO:n. Vi var där i kanske 3½ timme och sedan vid nästan åtta tiden skulle Fia åka hem, så jag och Carro gick hem och på vägen hem passade jag även på att köpa mig en apelsin. Och just ja, jag lånade även en avslappningsskiva, har ju varit utan skiva i några dagar, har kanske inte haft några större problem med att sova men det känns ändå bra att ha, om det så skulle behövas.

Känner mig så nyttig nu för tiden, eller i alla fall ibland, jag har börjat äta massa frukt och det är ju hur bra som helst. Visst blir det kanske chips, godis och andra godsaker ibland men jag ska försöka att endast äta det vid helger, tror ni jag kommer lyckas? Det tror faktiskt jag! :)

Just nu sitter jag här och gör inte allt för mycket, sitter på pappas dator eftersom min dator är så seg så jag orkar inte ens sätta på den. Klockan är redan nio så det känns som om jag borde äta lite mat snart, har ju nästan bara ätit massa frukt idag, inte för att det är något dåligt men ändå. Nåja vi får se, borde möjligtvis plugga lite också.. 




Jag på biblioteket..
Kan ju inte påstå att det var världens vackraste bild,
men vad vore världen om inte jag bjöd på mig själv?



Jaja, puss på er så länge :) Vi hörs senare!
Kom ihåg, gud är med dig.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0