[email protected]

Chill

2009-01-29 22:38:01
Just nu ligger jag i sängen, snacka om chill kväll alltså :) Jag har bara legat i sängen och kollat på MTV och suttit här hela kvällen. Nu så tänkte jag kolla andra avenyn, eftersom jag inte sett veckans avsnitt ännu och efter det blir det att sova, är sjukt trött.

Träffade aldrig Fia ikväll för hon blev klar vid åtta och då skulle hon åka hem, så alltså har jag inte sett hennes hår ännu. Snacka om spännande va? Men jag får väl försöka hålla mig tills imorgon eftersom jag ska till henne imorgon efter begravningen.

I helgen blir det att plugga stenhårt, så vi får hoppas att det blir så också. Har lite arbeten jag måste göra klart :)

Nu blir det andra avenyn, tack för idag och godnatt på er!  <3

En glad Lillie :)

Kommentarer
Bea

Vilken fin blogg du har :)

2009-01-29 22:54:12
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
R

Tack (:

2009-01-30 09:04:42
URL: http://rebecaa.blogg.se/
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0