[email protected]

Vad äter ni till frukost?

2009-01-12 07:54:47
Själv så har jag precis ätit ett ägg, en macka och en kopp te. Plus att jag pluggade samtidigt, så nu är jag faktiskt stolt över mig själv :) Jag åt en mättande frukost, och ägg är nyttigt, väl? Och så pluggade jag så det känns ju hur bra som helst :)

Vad äter ni till frukost? Och skiljer det sig från vad ni brukar äta på helgen och vad ni äter innan ni t.ex. går till skolan/jobbet? På helgerna har man ju all tid i världen men på vardagarna så är det mer stressigt, och då kanske man inte hinner sätta sig ner, ta det lugnt och äta en stor och härlig frukost, eller? Nu har jag bara ätit eller jag har inte riktigt ätit klart än, och det tar ju ungefär en halvtimme/40 minuter och det kanske inte alla har tid att "slösa bort" på bara frukost.

Nåja jag har lite mer än en timme kvar tills jag börjar, så jag behöver bara skynda mig lite, frågan är bara vad jag ska ha på mig..

Jaja, vi hörs senare, puss & kram!

Kommentarer
Anonym

PÅ helgerna blir det ofta att jag skippar frukosten då jag känner att jag lika gärna kan vänta till middagen, och på vardagar innan skolan blir det en tallrick med fil och k-speciel med kaffe, te eller juice till.

2009-01-12 16:56:26
Liza & Marren

KLnatingt nog glömde jag skriva namnet :P

2009-01-12 16:57:06
URL: http://wheresyourdignity.devote.se
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0