[email protected]

Vaken men trött

2009-01-09 07:11:09
Nu är jag vaken eller jag har varit det i ungefär en timme, har duschat och ätit än så länge. Även tagit lite mascara men jag ska fortsätta sminka mig mera snart! Jag är hur trött som helst, sov ju bara några timmar i natt. Sen är det också hur kallt som helst, vet inte om det kan bero på att mitt element verkar vara avstängt.. Jaja kallt är det i alla fall, men har precis druckit lite te :)

Har lite smått panik just nu, har försökt sätta på min dator nu ett tag och den segar som tusan, och när jag satte på den så hade skrivbordet ändrat sig igen och den här gången har lite till försvunnit och jag har ännu inte hittat det. Så som det ser ut nu så har alla mina filmer, bilder och all musik försvunnit och det verkar inte finnas någonstans. Fatta ni hur segt det hade varit isåfall?! Hade hur mycket som helst, så det är inte speciellt kul.. Men jag är ganska lugn ändå, försöker att inte drabbas av panik. Usch, men jaja, skolan börjar om en timme så jag måste nog fortsätta sminka mig nu, måste även föna och fixa håret sen också ju. Sen har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig, eller kanske, haha. Vi får se, vi hörs senare i alla fall, ha det bra :)

Kommentarer
SEX AND THE CITTY

Svar: Tack :) Hoppas du får en bra dag!

2009-01-09 08:54:28
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0