[email protected]

Thursday

2010-12-16 22:39:00
Dålig uppis, men har haft fullt upp med annat och tiden har verkligen bara runnit
iväg, så som den brukar göra när jag är med carolina och vi sitter där vid middags-
bordet, äter, och pratar om alltifrån snefyllor till förhållanden, non stop, och vips så
har flera timmar gått. Vilket då är precis vad min kväll har bestått av, kort och gott.
I gotta say. Det kan inte bli mycket bättre än såhär. Och det toppar vi med pepsi, ett
samtal från pojkvännen som är i gran canaria och chokladbollsbak - it's all good.


Kommentarer
Anonym

fiiin bild ^^

2010-12-17 20:56:20
Melissa Gran

Jag älskar din glädje i dina inlägg. Du skriver alltid på ett så härligt, humoristiskt sätt, eller jag vet inte hur jag ska utrycka mig direkt men jag hoppas du förstår, hehe. Ja, det jag vill säga är väl bara att du har en väldigt bra blogg med hög standard!

2010-12-19 02:31:12
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0