[email protected]

Resa?

2010-11-13 16:39:00
I gotta say. Burr! Det har börjat bli helt sjukt kallt, frostigt, äckligt, fuktigt, snöigt och regnigt ute, och man känner verkligen hur vintern smyger sig på.
Jag vill fan gå i ide för tillfället. Faktiskt. Tänk vad härligt att bara få sova i evigheter, slippa kylan och vakna upp när det fina vädret är tillbaka!?
Eller ja, ännu bättre. Jag vill resa till något varmt, exotiskt och härligt ställe. Det om något, hade varit to die for. Håller ni inte med? Visst,
vintern är mysig, det kan jag erkänna, men ingenting slår väl ändå heta sommarnätter? Bruna kroppar? Havet? Solen? Värmen, framför allt. Inga dystra,
gråa, mörka, tråkiga och iskalla nätter här inte. Det ska vara färgglatt, ljust, fint, varmt och svettigt. Så, vad sägs om egypten? Jag har själv inte varit där,
(har ni?), men efter att ha läst på den här sidan (egyptenresa.se) blev jag väldigt sugen. Bara fly landet, resa iväg, koppla av, ha kul, bli brun, och
återkomma till lilla landet lagom när vädret är som det ska. Är ni med mig?
I gotta say. Burr! Det har börjat bli helt sjukt kallt, frostigt, äckligt, fuktigt, regnigt
och snöigt ute, och man känner verkligen hur vintern smyger sig på. Jag vill fan gå i
ide för tillfället. Faktiskt. Tänk vad härligt att bara få sova i evigheter, slippa kylan och
vakna upp när det fina vädret är tillbaka!? Eller ja, ännu bättre. Jag vill resa till något
varmt, exotiskt och härligt ställe. Det om något, hade varit to die for. Håller ni inte med? 
Visst, vintern är mysig, det kan jag erkänna, men ingenting slår väl ändå heta sommar-
nätter? Bruna kroppar? Havet? Solen? Värmen, framför allt. Inga dystra, gråa, mörka,
tråkiga och iskalla nätter här inte. Det ska vara färgglatt, ljust, fint, varmt och svettigt.
Så, vad sägs om egypten? Jag har själv inte varit där, (har ni?), men efter att ha läst
den här sidan blev jag väldigt sugen. Bara fly landet, resa iväg, sola, bada, ha kul, 
och återkomma till lilla landet lagom när vädret är som det ska. Eller vad säger ni?






Kommentarer
A.C

tråkigt väder nu för tiden:( hehe.. helt mörkt

2010-11-13 16:47:47
URL: http://amychen.blogg.se/
guevacci

jatack! vill utomlands xD



ja visst är den söt ^^

2010-11-13 16:58:51
URL: http://guevacci.blogg.se/
Alicia Wilking

duja.:)

2010-11-13 17:53:58
URL: http://wilking.blogg.se/
Anonym

agreeee

2010-11-14 16:03:50
Anonym

Skulle också vilja åka till egypten!

2010-11-14 20:13:16
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
RackarBiatch, Utan mitt ego är jag inget!

åååååh jag vill utomlands!!! :O

2010-11-16 15:50:24
URL: http://rackarbiatch.com
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0