[email protected]

Svaren del 3

2010-09-23 00:07:17
Vill du vara fjortis?
But ofc, det är kul!?
Vilken sida har du gjort din snygga header på?
Ingen aning, har nämligen inte gjort den själv, hihi.
Hur mycket sliter löshår på håret?
Det beror helt på vilken metod du använder. Clips, som jag använder,
sliter inte på håret alls, medan bland annat lim och keratinvax gör det.
Vilka bloggar följer du?
Mina kompisars, dollyblonds, paows och kissies.
Varför bor du inte med dina föräldrar?
Jag valde att börja gymnasiet i emmaboda istället för karlskrona, så jag flyttade dit, själv.
Går du i gymnasiet, isåfall vilken linje läser du?
Japp, samhäll/samhäll!
Är ditt gamla videoinlägg seriöst?
Av alla dem videoinläggen jag har gjort är ett utav dem seriöst, tror faktiskt att du kan lista ut vilket..
Brukar du träffa dina föräldrar?
Min mamma är död, men min pappa träffar jag några gånger i månaden typ, när jag åker hem till karlskrona.
Vad använder du för smink?
Till vardags använder jag endast mascara, ögonbrynspenna och coverstick.
Till fest använder jag ovanstående plus foundation, rouge eller solpuder och eyeliner.
Skulle du kunna tänka dig att testa sushi igen?
Jag fick seriöst klökningar, så det säger väl sig självt, ganska tveksamt..
Men om det inte är sjögräs runtomkring eller crabfish i, så kanske
Ditt bästa tips på ren hy?
Rengöra noga morgon och kväll, återfukta, använda rätt produkter anpassade
efter just sin hudtyp, dricka mycket vatten och låta huden vila från smink osv.
Vilka skor ska du ha i vinter? Tycker du att man kan ha uggs, eller är det fult / ute?
Jag har faktiskt funderat på det, men vet inte än. Uggs är snyggt, men om det kommer vara ute i vintern eller inte, är frågan.
Vad är du minst nöjd med på din kropp?
Hm, jag är faktiskt nöjd med min kropp i helhet, men om jag måste välja
något specifikt blir det nog brösten. Eller om ansiktet räknas, näsan.
Vad kommer vara det absolut viktigaste plagget för dig i höst?
Viktigaste plagget vet jag inte, men något i skinn, något transparent, något militärgrönt, något rött och något beiget!
Skulle du kunna tänka dig att testa sushi igen?
Jag fick seriöst klökningar, så det säger väl sig självt, ganska tveksamt..
Men om det inte är sjögräs runtomkring eller crabfish i, så kanske!

Vilka skor ska du ha i vinter?
Jag är riktigt sugen på några boots eller kängor och så några snygga klackar att variera med.

Vill du vara fjortis?
But ofc, det är kul!?

Hur mycket sliter löshår på håret?
Det beror helt på vilken metod du använder. Clips, som jag använder,
sliter inte på håret alls, medan bland annat lim och keratinvax gör det.

Vilka bloggar följer du?
Mina kompisars, dollyblonds, paows och kissies, typ.

Varför bor du inte med dina föräldrar?
Jag valde att börja gymnasiet i emmaboda istället för karlskrona, så jag flyttade dit, själv.

Vad är du minst nöjd med på din kropp?
Hm, jag är faktiskt nöjd med min kropp i helhet, men om jag måste välja
något specifikt blir det nog brösten. Eller om ansiktet räknas, näsan. 

Går du i gymnasiet, isåfall vilken linje läser du?
Japp, samhäll/samhäll!

Tycker du att man kan ha uggs i vinter, eller är det fult/ute? 
Jag tycker helt klart att uggs är snygga, och mysiga, i alla fall till att använda 
som ombyte ibland. Men om det kommer vara ute eller inte, det är frågan!

Är ditt gamla videoinlägg seriöst?
Av alla dem videoinläggen jag har gjort är ett utav dem
seriöst, förhoppningsvis kan du lista ut vilket själv.

Ditt bästa tips på ren hy?
Rengöra noga morgon och kväll, återfukta, använda rätt produkter anpassade
efter just sin hudtyp, dricka mycket vatten och låta huden vila från smink osv.

Vilken sida har du gjort din snygga header på?
Ingen aning, har inte gjort den själv, hihi.

Brukar du träffa dina föräldrar?
Min mamma är död, men min pappa träffar jag några
gånger i månaden typ, när jag åker hem till karlskrona.

Vad använder du för smink?
Till vardags använder jag endast mascara, ögonbrynspenna och coverstick. Till
fest använder jag ovanstående plus foundation, rouge eller solpuder och eyeliner.

Vad kommer vara det absolut viktigaste plagget för dig i höst?
Skinnjacka med fårull är jag jävligt sugen på för tillfället i alla fall.


Kommentarer
Saaaaaaaaaaaaandrizz<33

Tack för din fråga! Svaren kommer upp imorgon på bloggen mellan 4-5

2010-09-23 08:13:09
URL: http://kusinernaager.blogg.se/
Saaaaaaaaaaaaaaaaaaandrizz<33

Jag menar att svaren kommer upp idag mellan 4-5!

2010-09-23 08:17:04
URL: http://kusinernaager.blogg.se/
JohannaB

Fin blogg, läs och kommentera min =)

2010-09-23 10:31:37
URL: http://johjjja.blogg.se/
E l v i r a

svar: Jo, men du är det! :D Haha.

2010-09-23 14:06:42
URL: http://lillvalpen.blogg.se/
E l v i r a

svar: Det borde du göra, haha! xD

Okej, kul. :) Jag går Sam/Journalistik kommunikation [Nästan som sam/sam]. :D



Puss.

2010-09-23 14:07:43
URL: http://lillvalpen.blogg.se/
amanda

ofta din mamma är död*? :(

2010-09-23 20:34:32
URL: http://aamandasss.blogg.se/
sofie

diggar din blogg!! :D

vad hände med din mamma? rip

2010-09-23 21:45:19
maya

neeej, vad har hänt med din mamma och hur länge sen var det? :/ rip<3

2010-09-24 22:56:20
URL: http://maysann.blogg.se/
E l v i r a

Nej vad hemskt med din mamma... Fast du kanske inte vill att alla ska komma med sina kommentarer osv.. <3



svar: Vet inte ens vad vi snackade om, har glömt bort.. :$



KRAM!<3

2010-09-26 13:10:48
URL: http://lillvalpen.blogg.se/
Anonym

kan du inte berätta lite om din mamma? om det nu inte är för privat. hoppas du mår bra,kraaaam!

2010-09-26 14:43:26
URL: http://liiiiiinnea.devote.se
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0