[email protected]

Svaren del 4

2010-09-28 23:01:35
Är du sverigedemokrat?
Nej det kan jag inte påstå, men jag kan erkänna att jag håller med sverigedemokraterna på vissa punkter. Och nej, jag är inte rasist!
Hur ska man bli av med att jämföra sig med andra?
Att jämföra sig med andra är ett tecken på låg självkänsla, så ett tips är att
gå in i kategorin "självförtroende/självkänsla" på min blogg och läsa lite där..
Eller så kanske jag kan göra ett specifikt inlägg om just det annars?
Om du vann 10 miljoner, vad skulle du göra för dem pengarna?
Shoppa, resa, och bjuda mina nära och kära!
Vad tänker du bli när du blir stor?
Det vet jag inte, men klart jag har en del funderingar, så som inredare,
festfixare, kock, författare, psykolog, bartender, designer, you name it.
Om du fick ett jetplan bara sådär pang bom vart skulle du åka?
Eh, till något riktigt varmt, härligt, underbart och fint ställe med bra shopping i alla fall..?!
Är du mörkrädd?
Haha ja..
Brukar du redigera dina bilder isf i vilket program?
Ja, jag brukar ändra kontrast, mättnad, ljus och sånt, i picasa.
Har ni mycket läxor/prov på din skola?
Vi har tentor efter varje avslutad kurs och lite uppdrag då och då typ.
Svart eller vitt?
Hm, båda?!
Vad har du på dig just nu?
En laxrosa tubklänning och en svart kofta.
Har du haft fastbränd hårförlängning någon gång? Om ja, sliter det mycket på håret?
Inte fastbränd men limmad, med ett lim som absolut inte skulle användas på torrt och slitet hår,
vilket mitt var eftersom att jag precis hade blekt det x antal gånger, men självklart struntade jag
i det, ung och dum som jag var, och två månader senare när jag skulle ta ur hårförlängningen
hade håret gått av typ 5 cm. Antar att det var kombinationen mellan både limmet och
blekningarna som gjorde det. Men ja, sliter gör det!Är du sverigedemokrat?
Om du vann 10 miljoner, vad skulle du göra för dem pengarna?
Shoppa, resa, och bjuda mina nära och kära!

Är du Sverigedemokrat?
Nej det kan jag inte påstå, men jag kan erkänna att jag håller med 
sverigedemokraterna på vissa punkter. Och nej, jag är inte rasist!

Svart eller vitt?
Hm, båda?!!

Om man sköter sitt löshår bra, ser det ändå fejk ut för att det ser slitet ut?
Alltså löshår håller ju inte hur länge som helst, så det är klart att det 
kommer se slitet ut tillslut, för det kommer det bli med tiden, vilket i
sin tur se fejk ut, om ditt eget hår inte är det. Men sköter du det bra,
kommer det åtminstone se finare och fräschare ut under en längre tid.

Om du fick ett jetplan bara sådär pang bom vart skulle du åka?
Eh, till något riktigt varmt, härligt och underbart partyställe med bra shopping i alla fall!

Vad tänker du bli när du blir stor?
Det vet jag inte, men jag har en del funderingar, så som inredare,
festfixare, kock, författare, psykolog, bartender, designer, you name it..

Vad har du på dig just nu?
En laxrosa tubklänning och en svart kofta. 

Hur ska man bli av med att jämföra sig med andra?
Att jämföra sig med andra är ett tecken på låg självkänsla, så ett tips är att
gå in i kategorin "självförtroende/självkänsla" på min blogg och läsa lite där.
Annars kanske jag kan göra ett specifikt inlägg om just det, om så önskas?

Är du mörkrädd?
Haha ja..

Brukar du redigera dina bilder, i så fall, vilket program använder du?
Ja, jag brukar ändra kontrast, mättnad, ljus och sånt, i picasa.

Har ni mycket läxor/prov på din skola?
Vi har tentor efter varje avslutad kurs och lite uppdrag då och då typ.

Har du haft fastbränd hårförlängning någon gång? Sliter det mycket på håret?
Inte fastbränd men limmad, med ett lim som absolut inte skulle användas på torrt och
slitet hår, vilket mitt var eftersom att jag precis hade blekt det x antal gånger, men själv-
klart struntade jag i det, ung och dum som jag var, och två månader senare när jag skulle
ta ur hårförlängningen hade håret gått av typ 5 cm. Antar att det var kombinationen
mellan både limmet och blekningarna som gjorde det. Men ja, sliter gör det! 


Kommentarer
MADDES

Det är fint med mig. Vad gör du nu? kram

2010-09-28 23:16:08
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Amanda

Hahaha! Men jag kom håg att det var en super duper jädrans klockren dag ju.. :DD

2010-09-28 23:24:26
URL: http://chasingamy.blogg.se/
Emmy

God morgon!

Hoppas allt är bra med dig?

2010-09-29 08:23:39
URL: http://emmymarie.blogg.see
Kommentera inlägget här:



‹ Namn
‹ E-post
‹ URL


Kom ihåg mig?
RSS 2.0